范文站 > 短信范本 > 爱情英语短信

爱情英语短信

  • 1.Lookintomyeyes-youwillseewhatyoumeantome.看看我的眼睛,你会发现你对我而言意味着什么。 
  • 2.Youdon’tloveawomanbecausesheisbeautiful,butsheisbeautifulbecauseyouloveher你不会因为美丽去爱一个女人,但她却会因为你的爱而变得美丽。 
  • 3.I’llthinkofyoueverystepoftheway.我会想你,在漫漫长路的每一步。 
  • 4.对这个世界来说,你只是一个人;但是对某个人来说,你却是一整个世界。Totheworldyoumaybeoneperson,buttoonepersonyoumaybetheworld. 
  • 5.谢谢你曾经来过,很遗憾你还是走开了。Thankedyoutocome,wasveryregrettableyoutogetoutoftheway. 
  • 6.IfIhadasingleflowerforeverytimeIthinkaboutyou,Icouldwalkforeverinmygarden假如每次想你我都会得到一朵鲜花,那么我将永远在花丛中徜徉。 
  • 7.Somepeoplewouldneverbetogetherbutthere’safeelinghidingintheirheartforever.有些人,一辈子都不会在一起。但是有一种感觉却可以藏在心里一辈子。 
  • 8.Loveisthegreatestrefreshmentinlife.爱情是生活最好的提神剂。 
  • 9.有时候,最适合你的人,恰恰是你最没有想到的人。Sometimestheperfectpersonforyouistheoneyouleastexpect. 
  • 10.我不知道该说什么,我只是突然在这一刻,很想你。Idon’tknowwhattosay...I’mjustthinkingofyoualotatthismoment. 
  • 11.爱情是彩色气球,无论颜色如何艳丽,经不起针尖轻轻一刺。Loveiscolorballoon,nomatterhowbeautifulcolor,cannotaffordabarbedtipgently. 
  • 12.遇见你是命运的安排,而爱上你,是我情不自禁。Meetingyouwasfate,andfallinginlovewithyouwasoutofmycontrol. 
  • 13.Inlovefollyisalwayssweet.恋爱中,干傻事总是让人感到十分美妙。 
  • 14.哪怕是最小的茅舍,对一对恋人来说都有足够的空间。Intheverysmallestcotthereisroomenoughforalovingpair. 
  • 15.Preciousthingsareveryfewinthisworld.Thatisthereasonthereisjustoneyou.在这世上珍贵的东西总是罕有,所以这世上只有一个你。 
  • 16.ImissyousomuchalreadyandIhaven’tevenleftyet!尽管还不曾离开,我已对你朝思暮想! 
  • 17.我想你,有一点点深,有一点点频繁,还一天比一天更浓。Imissyou.Alittletoomuch,alittletoooften,andalittlemoreeveryday. 
  • 18.一刹真情,不能说那是假的。爱情永恒,不能说只有那一刹。Chatruth,cannotsaythatisfalse。Eternallove,cannotsayonlythatmoment. 
  • 19.需要你的人,才是你需要的人。Theonlypeopleyouneedinyourlifearetheoneswhoneedyouintheirs. 
  • 20.Atthetouchofloveeveryonebecomesapoet.每一个沐浴在爱河中的人都是诗人。